Δείγμα παρτιτούρας Περιεχόμενα1Η μελωδική γραμμή του Μπάσου και της Σοπράνο με βάση την I-ΙV και V βαθμίδα2Η συνύπαρξη των δύο φωνών-Το μελωδικό ενδιαφέρον3Ο σημαντικός ρόλος των εσωτερικών φωνών4Αλλαγή θέσης μιας συγχορδίας5Σταθερές βάσεις ισορροπίας6Ευθεία,αντίθετη και πλάγια κίνηση7Κινήσεις των φωνών που πρέπει να αποφεύγουμε8Κρυμμένες παράλληλες κινήσεις9Η μίμηση10Η πρώτη αναστροφή και η χρήσης της11η χρήση της πρώτης αναστροφής (συνέχεια)12Η συγχορδία της ΙΙ βαθμίδας13Η συγχορδία της VI βαθμίδας14Σταθερές ισορροπίες μεταξύ μελωδίας και αρμονίας15Σταθερές ισορροπίες μεταξύ αρμονίας και μελωδίας16Η δεύτερη αναστροφή (6 4) και η χρήση της17Η δεύτερη αναστροφή στη μελωδία18Οι πτώσεις19Η τρίτη βαθμίδα και η χρήση της20Τετράφωνες συγχορδίες-Η συγχορδία της V 721Η πρώτη και η δεύτερη αναστροφή της δεσπόζουσας μεθ'εβδόμης (V 6 5 - V 4 3)22Η τρίτη αναστροφή της δεσπόζουσας (V 2) και οι αλλοιώσεις στην αρίθμηση του Μπάσου23Η προετοιμασία της V 7 (D 7)24Η VII βαθμίδα25Η IV βαθμίδα 'μετά' την V26Φωνητικές ασκήσεις27Ακουστικές ασκήσεις
Κατηγορίες | Θεωρία | Όνομα | Σ |
Πέλλης 72
152 34 Χαλάνδρι - Αθήνα
Τηλ. 210 6854 940
Κιν. 697 1934 968 - 693 2381 244
Fax. 210 6850 334